توزیع بسته‌های بهداشتی در کمپ متکدیان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: کمپ نگهداری متکدیان برای مقابله با ویروس کرونا روزانه ضدعفونی و بسته‌های بهداشتی بین افراد حاضر در آن توزیع می‌شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش با تشکیل ستاد خدمات سفر تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری و مجموعه نیروی انسانی آن برای برنامه‌ریزی اقدامات نوروزی ستاد نوروزی فراهم شده بود، اما با شیوع ویروس کرونا جهت‌گیری برنامه‌ها به سمت مقابله با این ویروس واگیردار تغییر کرد.

وی با بیان اینکه از تمام بخش‌های مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری خواسته شده تا در این ایام با افزایش توان خود برای پاک‌سازی مناسب شهر تلاش کنند، تصریح کرد: بر همین اساس علاوه بر خانه تکانی شهر، معابر و مکان‌های عمومی گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه برای ضدعفونی محلات کمتر توسعه یافته شهر برنامه‌ریزی شده و در این راستا از امکانات سپاه نیز استفاده می‌شود، افزود: در یک جلسه هماهنگی تصمیمات ۲۳ گانه ای اتخاذ و به مدیران مناطق و سازمان‌ها ابلاغ شده و تمام بخش‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بسیج شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس‌ها، مترو، تاکسی‌ها، پایانه‌های مسافربری، وسایل بازی کودکان و ست‌های ورزشی در پارک‌ها مستمر و سرویس‌های بهداشتی عمومی روزانه در دو نوبت ضدعفونی و هر شب خودروهای حمل زباله با حساسیت بیشتر نسبت به قبل ضدعفونی و شست و شو می‌شود.

امیری گفت: کمپ نگهداری متکدیان واقع در میدان استقلال به صورت روزانه ضدعفونی و بسته‌های بهداشتی در بین افراد حاضر در آن توزیع می‌شود.

وی از اهدای بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بسته‌های آموزشی به کودکان کار خبر داد و افزود: حفظ سلامتی شهروندان در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری است و در این مسیر با تمام امکانات و ظرفیت‌ها اقدام می‌کنیم و با هیچ کم‌کاری و سهل‌انگاری، مسامحه نخواهیم کرد.

کد خبر 413816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.