۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
خانه تکانی عمرانی در منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از خانه تکانی عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: پروژه گذر تاریخی_گردشگری دردشت، مناسب‌سازی پیاده‌رو خیابان های فردوسی، سروش، مشتاق و پارک کمال همچنین ساخت سرویس‌های بهداشتی خیابان فرشادی و مشتاق اول به اتمام رسید.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تکمیل پروژه گذر دردشت، اظهار کرد: با آسفالت‌برداری، نوسازی تأسیسات شهری انجام و پس از آن زیرسازی و بلوک فرش این محور تاریخی به اتمام رسید.

وی افزود: گذر تاریخی دردشت با بیش از ۷۰۰ سال قدمت، اماکن تاریخی متعددی را به هم متصل می‌کند که از این لحاظ از آمار گردشگری بالایی برخوردار است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان چهارباغ خواجو، تصریح کرد: پیاده‌روسازی ضلع غربی خیابان چهارباغ خواجو حدفاصل مکینه خواجو تا خیابان عافیت تکمیل شد و حدود ۵۰ درصد از بدنه‌سازی این فاز نیز انجام شده است.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه سه، گفت: ساخت سرویس‌های بهداشتی پارک مشتاق و خیابان فرشادی به اتمام رسیده و سرویس بهداشتی ضلع غربی میدان امام (ره) توحیدخانه با پیشرفت ۶۵ درصدی و هزینه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

کارگر ادامه داد: ایجاد پاتوق شهری روی سقف پارکینگ فرشادی دیگر پروژه عمرانی است که در دست اقدام است همچنین متناسب‌سازی خیابان‌های مشتاق، فردوسی، سروش و پارک کمال و عملیات متناسب‌سازی، نرده‌گذاری و احداث پلکان پارک مشتاق اول نیز به پایان رسیده است.

کد خبر 413812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.