تاکنون ۴۵۰۰ زندانی در اصفهان به مرخصی رفته‌اند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: تاکنون ۴۵۰۰ زندانی در اصفهان از مرخصی‌های عیدانه و سیاست دستگاه قضائی در راستای کنترل ویروس کووید ۱۹ به مرحضی رفته‌اند.

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمهیدات مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان‌های استان اصفهان اندیشیده شده است، اظهار کرد: کاهش جمعیت زندان با توجه به سیاست قوه قضائیه از اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

وی ادامه داد: در این طرح زندانیان بی خطر و زندانیان دارای جرایم غیر عمد با گذاشتن وثیقه مشمول مرخصی شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه تا این لحظه فرد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های استان اصفهان گزارش نشده است، افزود: پیش بینی‌ها با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به گونه‌ای انجام شده است که در صورت مشاهده هر گونه فرد مشکوک به بیماری اقدامات مورد نیاز انجام شود.

وی در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان اظهار کرد: تاکنون ۴۵۰۰ زندانی از این طرح استفاده کرده‌اند و این روند همچنان تا پس از تعطیلات عید نوروز نیز ادامه دارد.

گرجی زاده در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا در زندان‌های استان اصفهان گفت: برای این امر همه توان خود را به کار گرفته‌ایم اما تاکنون از سوی مسئولان مربوطه حمایتی را دریافت نکرده‌ایم.

کد خبر 413793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.