۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
برنامه‌های روز بوشهر مجازی شد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به لغو رویدادهای اجتماعی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، احمد بارگاهی اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های نکوداشت روز بوشهر که بیشتر با تکیه بر اجتماع مردمی برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت، ویژه‌برنامه‌ای شاد و متنوع به‌صورت مجازی آغاز شده که تا ۱۸ اسفند روز بوشهر ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: این ویژه‌برنامه با دعوت از چهره‌های مردمی در قالب موسیقی، طنز، مسابقه، گفت‌وگو هرشب به مدت یک ساعت از ساعت ۲۱ منتشر می‌شود.

بارگاهی یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را انتشار فراخوان طراحی نماد هفته بوشهر عنوان کرد و گفت: این نماد پس از دریافت طرح‌های مردمی در سال آینده ساخته و در یکی از میدان‌های بندر بوشهر نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های این هفته رونمایی از سردیس برخی از چهره‌های ماندگار بوشهر است که در صورت امکان در یک برنامه تلویزیونی از طریق شبکه استانی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر بسیاری از تابلوهای شهری به موضوعات آموزشی درباره بیماری کرونا اختصاص یافته‌است، عنوان کرد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی بزودی شاهد کنترل این بیماری در کشور باشیم.

به گزارش ایمنا، در ۱۸ اسفند ۱۲۷۸ مدرسه سعادت که مادر مدارس جدید جنوب ایران است تأسیس شد؛ به همین مناسبت ۱۸ اسفند به عنوان روز بوشهر نام‌گذاری شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 413778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.