لغو بلیط‌های پیش خرید شده از راه آهن اصفهان امکان پذیر است

مدیر کل راه آهن اصفهان گفت: بر اساس دستور معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن کشور، لغو کردن بلیط پیش خرید شده قطارهای مسافربری از سوی مردم امکان‌پذیر است و هیچ مشکلی در عودت هزینه پرداختی به صاحبان بلیط‌ها تا ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت وجود ندارد.

سید رضا سادات حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نرخ بلیط قطار در روزهای اخیر افزایش نیافته است، اظهار کرد: آخرین افزایش قیمت بلیط قطار مسافری مربوط به بازه زمانی تیرماه سال جاری است و پس از آن تاکنون افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید نوروز، افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت بلیط در ایام عید نوروز انجام نشده است اما ارتباط ریلی استان اصفهان با سایر استان‌ها در سایه شیوع ویروس کرونا و رعایت شرایط قرنطینه، تقریباً محدود شده و در طول این هفته تنها یک قطار مسافربری از مبدا اصفهان به مقصد مشهد حرکت کرده است.

مدیر کل راه آهن اصفهان با بیان اینکه قطارهای باری اصفهان توقفی در ایستگاه‌های مسافربری ندارند، تصریح کرد: فعالیت قطارهای باری از مبدا اصفهان همچون گذشته ادامه دارد و مشکلی در روند فعالیت آنها با شیوع ویروس کرونا به وجود نیامده است.

سادات حسینی با بیان اینکه فروش بلیط قطار به صورت اینترنتی متوقف نشده و مردم در صورت تمایل به خرید بلیط قطار، قادر به خرید آن از طریق اینترنت هستند، اضافه کرد: خرید بلیط قطار مسافربری برای برخی مقاصد و بر اساس تکمیل ظرفیت قطارها با مشکلی مواجه نشده و در حال حاضر بلیط قطار مسافربری از مبدا اصفهان به مقاصد مشهد و بندرعباس در دسترس است اما قطار بندرعباس از مبدا اصفهان موقتاً تعطیل شده و فعالیتی ندارد.

وی ادامه داد: قطارهای مسافربری فعال در خطوط ریلی راه آهن اصفهان با نهایت ایمنی، پاک سازی و گندزدایی فعالیت می‌کنند و در حین حرکت قطارها در مسیر ریلی، همه حفره‌ها و دستگیره‌ها، ورودی و خروجی‌ها هر نیم ساعت یک‌بار ضدعفونی و پاکسازی می‌شود.

کد خبر 413762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.