تمهیدات مقابله با کرونا به مجموعه های وزارت راه ابلاغ شده است

وزیر راه گفت: تمهیدات و پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا را با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان به مجموعه‌های تابعه و وابسته ابلاغ کرده‌ایم به طوری که در پایانه‌های بارو مسافر، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و تمامی ناوگان ریلی، هوایی، دریایی و زمینی عملیات ضد عفونی و گندزدایی مستمر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"این روزها که پرستاران، پزشکان، بهیاران و همه پرسنل سلامت ایرانیان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، وظیفه ما در وزارت راه و شهرسازی به عنوان عضوی از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ایجاب می‌کند تا در اتمام ساخت بیمارستان‌های در دست احداث تسریع کنیم. به همین منظور طی چند وقت اخیر شش بیمارستان را به سرعت تکمیل و در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دادیم و هم اکنون دوتا از این بیمارستان‌ها در استان گیلان مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این تمهیدات و پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا را با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان به مجموعه‌های تابعه و وابسته ابلاغ کرده‌ایم به طوری که در پایانه‌های بار و مسافر، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و تمامی ناوگان ریلی، هوایی، دریایی و زمینی عملیات ضد عفونی و گندزدایی به صورت مستمر انجام و همه نیروی انسانی به طور مرتب مورد معاینه و کنترل قرار گیرند. همچنین دستورالعمل‌ها و تمهیداتی اندیشیده شد تا مراجعه حضوری مردم به سازمان‌ها و شرکت‌ها و ادارات استانی وزارت راه و شهرسازی کمتر شود و بیشتر از طریق الکترونیکی مسائل مردم حل و فصل شوند.

یادآوری این نکته ضروری است برای وزارت راه و شهرسازی بسیار حائز اهمیت است که به عنوان عضوی از خدمتگزاران به مردم ایران اسلامی، تمام ظرفیت خود را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد. به امید سلامتی همه مرد شریف ایران"

کد خبر 413757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.