تعداد مبتلایان به کرونا در اصفهان به ۱۸۳ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۵۷ نفر به علت ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های اصفهان بستری و ۱۵ نفر ترخیص شده‌ و ۱۱ نفر نیز جان باخته‌اند.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار موارد ابتلا به کووید ۱۹ در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، اظهار کرد: تا امروز -جمعه ۱۶ اسفندماه- تعداد نمونه‌های آزمایش شده ۷۳۲ مورد بوده که از این تعداد ۵۴۹ مورد منفی و ۱۸۳ مورد نیز مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در میان مبتلایان یک زن باردار نیز وجود دارد، افزود: از میان مبتلایان قطعی بیماری، ۱۱۵ نفر مرد و ۶۸ نفر زن هستند و هم‌اکنون ۱۵۷ نفر بستری بوده، ۱۵ نفر ترخیص شده‌اند و ۱۱ نفر نیز جان باخته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با تعداد مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها نیز تصریح کرد: در اصفهان ۱۰۴ مورد، اردستان هشت مورد، چادگان یک مورد، خمینی‌شهر چهار مورد، خوانسار سه مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر پنج مورد، شهرضا شش مورد، فریدن یک مورد، فلاورجان چهار مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان هشت مورد، مبارکه شش مورد، نائین شش مورد، نجف‌آباد ۱۵ مورد و نطنز ۱۰ مورد تاکنون ثبت شده است.

کد خبر 413722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.