بازی‌های تیم ملی احتمالاً در شهریور برگزار شود

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مختلف این روزهای فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم شکوری با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص اینکه گفته می‌شود او سابقه مدیریت ورزشی چندانی ندارد اظهار کرد: در این خصوص هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون تصمیم گرفتند ضمن آنکه در داخل اساسنامه در خصوص بحث سرپرستی قانونی وجود ندارد آن هم در مباحث ورزشی. در حال حاضر به من تکلیف شده و ۱۵ ماه است که در فدراسیون فوتبال حضور دارم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد شکوری به نوعی ماشین‌امضا شده است گفت: یک مدت همه در مورد این موضوع صحبت می‌کردند. همه می‌گفتند طبق ماده ۶۰ ایراداتی وجود دارد ولی من سعی می‌کردم وقت بگذارم تا در بحث اجرایی کارها را خوب پیش ببرم. ما در سال گذشته ۵ بار میزبان بازی‌های آسیایی بودیم که این موضوع بی سابقه بوده است. صفر تا صد این کار را بچه‌های فدراسیون فوتبال انجام دادند. آخرین بحث هم برگزاری انتخابات است که بدون مشکل کار را پیش بردیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال با اشاره به جدایی کی‌روش از تیم ملی گفت: بعد از کی‌روش، ویلموتس به تیم ملی آمد و سپس آقای مهدی تاج از فدراسیون جدا شد که همه اینها پروسه بزرگی بود. الان هم که بحث کرونا و اساسنامه پیش آمده است. همه این مسائل در یک سال و نیم گذشته فشار سنگینی را به فدراسیون وارد کرد. باید قبول کنیم که در تحریم هستیم و همه کشورها کمپینی درست کردند که به کشور ما از طریق ورزش و فوتبال فشار وارد کنند.

وی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ مسئول برگزاری مسابقات هستند ولی تصمیم گیری در خصوص لغو بازی‌ها به مباحث امنیتی بر می‌گردد و از حیطه اختیارات ما خارج است. بیانیه ستاد ملی مبارزه با کرونا این بود که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود ولی وقتی دیدیم حتی همسران بازیکنان پیام می‌دهند که دیدارها لغو شود تصمیم گرفتیم مسابقات فعلاً به حالت تعلیق در بیاید. اگر بیماری از کشور ما خارج شود از ۱۴ فروردین بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در خصوص دیدارهای تیم ملی گفت: روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد ولی فکر می‌کنم خروجی این نشست این باشد که بازی‌های فروردین قطعاً عقب بیفتد و دیدارها به شهریور ماه موکول شود. شیوه به این شکل است که مسابقات به ترتیبی که الان هست برگزار شود. درخواست ما دقیقاً این بوده که اگر قرار است بازی‌ها عقب بیفتد به همین ترتیب فعلی به عقب بیفتد.

منبع: فارس

کد خبر 413697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.