افتتاح پارک شهروند خمینی‌شهر بعد از اتمام کرونا

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به توزیع رایگان ۱۰ هزار اصله نهال بین شهروندان این شهر به مناسبت روز درختکاری، از افتتاح رسمی پارک شهروند خمینی‌شهر بعد از اتمام بحران کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر حاج‌حیدری با اشاره به توافق شهرداری خمینی‌شهر با اداره راه و شهرسازی در مورد زمین‌های شهرک منظریه، اظهار کرد: پس از توافقی که شهرداری خمینی‌شهر با اداره راه و شهرسازی داشت، ۹۰ درصد زیرسازی و آسفالت و جدول شهرک منظریه انجام شد.

وی از توزیع ۱۰ هزار اصله نهال رایگان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری خمینی شهر بین شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: درختان و منابع طبیعی، نعمت‌های ارزنده پروردگار برای استمرار حیات انسان‌ها و بسیاری از دیگر موجودات هستند.

شهردار خمینی‌شهر یادآور شد: از اوایل اسفند ماه تاکنون، پنج هزار اصله نهال در میادین و بوستان‌های شهر غرس شده و تا پایان سال نیز پنج هزار نهال دیگر کاشته خواهد شد.

حاج‌حیدری با اشاره به پارک شهروند گفت: این پارکِ ۳۵ هزار متر مربعی که در شهرک منظریه احداث شده، دارای سرویس‌های بهداشتی، اتاق نگهبانی، آب‌خوری، وسایل ورزشی و وسایل بازی است.

وی ادامه داد: امروز با حضور اعضای شورای شهر درختان این پارک کاشته خواهد شد و پس از گذشت بحران کرونا در کشور، این پارک را به صورت رسمی افتتاح خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 413664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.