مشارکت شهرداری‌های کشور در پویش "درخت دوستی بنشانیم"

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آغاز پویش سراسری درختکاری همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری با شعار درخت دوستی بنشانیم خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید حبیب راضی اظهار کرد: این پویش سراسری با همکاری شهرداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، شهروندان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و رسانه‌ها اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: مشخص شدن تکالیف و سهم مردم و تشکل‌های مردم نهاد در توسعه و نگهداری فضای سبز و مشارکت آن‌ها در این امر با همکاری مدیریت شهری از جمله اهداف پویش سراسری درختکاری با شعار "درخت دوستی بنشانیم" است.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با توجه به ضرورت حفظ سلامت عمومی شهروندان، با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهرداری‌ها، زمینه اعلام درخواست غیر حضوری دریافت نهال از سوی مردم فراهم شده است.

راضی خاطرنشان کرد: اهداف پویش سراسری درختکاری ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و نگهداری آن در بین اقشار مختلف جامعه، توسعه فضای سبز شهری و جنگل‌های دست کاشت اطراف شهرها در کمربند فضای سبز، کنترل آلودگی محیط‌زیست و ارتقا کیفیت آن و تقویت روحیه مشارکت در اقشار مختلف مردم، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است.

منبع: مهر

کد خبر 413662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.