۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
ضدعفونی تاکسی‌های تربت‌حیدریه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تربت‌حیدریه از ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری این شهر در برابر ویروس کرونا خبرداد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، محسن قندهاری اظهار کرد: گندزدایی، توزیع محلول ضدعفونی همراه با آموزش‌های عملیاتی به تاکسیرانان تربت‌حیدریه طبق برنامه زمان بندی شده در پایانه‌های این شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح در تمامی پایانه‌های تاکسیرانی تربت‌حیدریه اجرا شده و تمامی تاکسیرانان خطوط زیرپوشش، محلول ضدعفونی کننده دریافت کرده‌اند و این روند تا پوشش تمامی خطوط تاکسیرانی این شهر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تربت‌حیدریه گفت: حین توزیع محلول‌های ضدعفونی، آموزش‌های تخصصی لازم در خصوص نحوه ضدعفونی تاکسی و تهیه محلول گندزدا به تاکسیرانان ارائه شده و تاکسی‌های آن‌ها ضدعفونی می‌شود.

قندهاری افزود: برای پیشگیری از بیماری کرونا دستکش و ماسک به صورت روزانه بین رانندگان خطوط درون‌شهری توزیع می‌شود ضمن اینکه آموزش‌ها به صورت عملی و با حضور تیم‌های آموزش دیده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در حال انجام است.

منبع: ایرنا

کد خبر 413656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.