تعرفه‌های خدمات شهرداری‌ها تا پایان اردیبهشت ۹۹ تغییر نمی‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات شهرداری‌ها به‌منظور کاهش حجم مراجعات در اسفند سال‌جاری، تا پایان اردیبهشت سال بعد تغییر نمی‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی با اشاره به افزایش حضور مردم در شهرداری‌ها در ماه‌های پایانی سال اظهار کرد: این ازدحام، بیشتر به منظور دریافت تخفیف‌های پایان سال و استفاده از تعرفه‌های سال جاری است که نسبت به تعرفه‌های سال بعد پایین‌تر است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و به منظور کاستن از حجم مراجعات به شهرداری‌ها و با توجه به شرایط به‌وجود آمده به واسطه بیماری کرونا، در هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مصوب شد که این تخفیف‌ها و قیمت‌ها تا اردیبهشت سال آتی هم ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: افزون بر این به‌منظور کاهش ازدحام و افزایش وقت برای مراجعه کنندگان، ساعات کار شهرداری‌های استان به روال عادی بازگشت.

غلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه مراکز حمل و نقل می‌توانند یکی از مراکز انتقال ویروس کرونا باشد، در همین پیوند دستورالعمل خوبی درباره ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی در کلیه بخش‌ها اعم از حمل و نقل هوایی، ریلی، جاده‌ای اعم درون شهری و برون شهری به کلیه بخش‌ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: پایانه‌های اتوبوس‌های بین شهری و شهری اعم از مسافری و باری، ایستگاه‌های اتوبوس، محل توقف قطارها، فرودگاه و کلیه اماکن مرتبط با حمل و نقل، هر شب در ساعات معین ضدعفونی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: اتوبوس‌های بین شهری پس از تخلیه مسافر شست و شو و ضدعفونی و کلیه اتوبوس‌های شهری هر شب و مترو نیز هر چهار ساعت یکبار ضدعفونی می‌شود.

غلامی اظهار کرد: سالن پایانه‌های بار اصفهان، تعطیل و پایانه‌های نفتکش نیز در بدو ورود به شهر ضدعفونی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با توجه به اینکه هر سال حجم انبوهی از سفرها به استان وجود داشته است، درباره سفر به اصفهان در جلسه ستاد تسهیل سفر که روز گذشته برگزار شد، ۱۰ پیشنهاد پس از بررسی و کارشناسی به تصویب رسید که این پیشنهادها در هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه به کرونا نیز مطرح شد و به تصویب رسید.

غلامی افزود: بر اساس مصوبات این ستاد پذیرش مسافر در مدارس، کمپ‌ها، مامورسراها، زایرسراها، مهمانسراهای دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خوابگاه‌های دانشجویی، مسافرخانه‌ها و مهمان‌پذیرها، خوابگاه‌های خصوصی و خانه‌های استیجاری و بوم گردی‌ها و همچنین چادر زدن در سطح پارک‌ها ممنوع و این مراکز تعطیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: فقط هتل‌ها مشروط بر اینکه تا ۲۰ اسفند از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مجوز لازم را کسب کنند می‌توانند نسبت به پذیرش مسافر اقدام کنند.

کد خبر 413654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.