مهار ویروس کرونا به همکاری شهروندان نیاز دارد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: غلبه بر ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن، نیازمند همکاری شهروندان و افزایش دانش و آگاهی آنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا شربتدار در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر مدیریت شهری سمنان برای حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری، اظهار کرد: حفظ سلامت پرسنل و مراجعانی که به شهرداری سمنان مراجعه حضوری دارند در برنامه کاری مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد.

وی افزود: رسالت و ماهیت شهرداری‌ها خدمت‌رسانی با کیفیت مطلوب به شهروندان شهر است، اگر پرسنل شهرداری دچار مشکل شوند قطعاً روند خدمت‌رسانی دچار اختلال خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم از مراجعه غیرضروری تا چند روز آینده به واحدهای ستادی بپرهیزند و از طریق تلفن و یا پرتال شهرداری در صورت لزوم پیگیر مطالبات خود باشند.

شربتدار تصریح کرد: مهلت پرداخت عوارض نوسازی و احتساب مبلغ خوش حسابی تا پایان سال مالی است و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال و پیگیری شهروندان برای پرداخت عوارض‌ها، شهروندان می‌توانند با مراجعه غیر حضوری نسبت به پرداخت عوارض‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در چند روز گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق اتوماسیون اداری، پرتال شهرداری، فضای مجازی و ارسال پیامک به کارکنان، چگونگی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اطلاع‌رسانی شده و بدین منظور کار ضدعفونی ساختمان‌های ستادی و کارگاه‌ها در حال انجام است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: شهروندان مطلع باشند هر گونه محدودیتی در استفاده از خدمات و سرویس‌های عمومی با نظر مسئولان وزارت بهداشت و برای حفظ سلامت مردم انجام می‌شود و به یاری خداوند متعال و با همکاری خوب و لازم پرسنل و شهروندان، ویروس کرونا را شکست می‌دهیم.

کد خبر 413643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.