تندیس ایثار پزشکان در اصفهان ساخته می‌شود

شهردار اصفهان گفت: نماد یادبود و تندیس ایثار و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر شریف درمانی در اصفهان، ساخته و نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در مراسم روز درختکاری که در بیمارستان خورشید اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روز درختکاری را گرامی می‌داریم، امروز به احترام تلاش و ایثار پزشکان، پرستاران و کادر درمانی فعال، به یکی از بیمارستان‌های فعال در درمان بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان یعنی بیمارستان خورشید، آمده‌ایم تا در این روزها و به مناسبت روز درختکاری، نهال امید و زندگی بکاریم.

وی افزود: زندگی جاری است و مثل همیشه، تلاش و مقاومت را به ما یادآوری می‌کند؛ ایثار و تلاش همه کادر پزشکی، قابل تقدیر است.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان برای حمایت از بیمارستان خورشید و بهبود اقدامات این مرکز درمانی، حمایت‌های مالی از بیمارستان‌های فعال در زمینه مبارزه با بیماری کرونا را آغاز کرده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: نماد یادبود و تندیس ایثار و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر شریف درمانی در اصفهان، ساخته و نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان خورشید با اهدای گل از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این مرکز، تقدیر کردند. همچنین به مناسبت روز درختکاری نهال‌هایی به نام "امید" و "زندگی" توسط شهردار و رئیس شورای شهر در بیمارستان خورشید غرس شد.

کد خبر 413637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.