ترافیک حدفاصل میدان ابوذر تا شهدای محراب روانسازی شد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه با تعریض ورودی جنوب شرقی شهر، ترافیک حدفاصل میدان ابوذر تا پل سرداران روانسازی می‌شود؛ گفت: این پروژه ضعف زیرگذر یکطرفه ابوذر را پوشش می‌دهد و ورود از میدان

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن عباسی هرفته در نشست کمیسیون عمران شورای شهر یزد اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرایی شده که بخش عمده این مبلغ مربوط به تملک و آزاد سازی پلاک‌های تجاری مجاور خیابان به مساحت تقریبی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع می‌باشد.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد آزاد سازی این پروژه ظرف دو سال گذشته با فعالیت‌های مثبت شهرداری منطقه دو محقق شده که می‌بایست از شهردار و همکارانشان تشکر ویژه کرد.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه محدوده میدان ابوذر و ابتدای خیابان کاشانی از جمله گره‌های ترافیکی بحرانی شهر بود؛ تاکید کرد: اجرای ابر پروژه خلیج فارس، اصلاح هندسی میدان شهدای محراب و تعریض این محور که خوشبختانه همه آنها اجرایی شده است مجموعه‌ای از طرح‌های هدفمند شورا و شهرداری یزد در این دوره بوده است.

عباسی هرفته تصریح کرد: خوشبختانه همگی با همت کارکنان خدوم شهرداری ظرف دو سال گذشته اجرا شد و نتیجه آن افزایش ظرفیت ترافیک ورودی شهر از سمت کرمان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا؛ این پروژه بیش از ۱۰ سال مغفول مانده بود تا این روزها توسط شورای پنجم به نتیجه برسد.

کد خبر 413628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.