مجسمه‌های شهری قزوین، ماسک‌دار شدند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: طرح نمادین ماسک‌دار کردن مجسمه‌های سطح شهر برای فرهنگ‌سازی بیشتر در مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرا شد.

داریوش قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری قزوین همواره طرح‌های مختلفی را برای حفظ سلامت شهروندان اجرا و در این زمینه از همه توان و امکانات موجود استفاده می‌کند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در کنار سایر واحدها و سازمان‌های آن طرح‌های مختلفی را برای پیشگیری از شیوع و ابتلای شهروندان اجرا کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آموزش شهروندان و افزایش دانش عمومی در این زمینه است، تصریح کرد: این سازمان در اقدامی نمادین و با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مقابله با شیوع این بیماری، ۱۵ عدد از مجسمه‌های سطح شهر را ماسک‌دار کرده است.

قاسمی تاکید کرد: نصب تابلوهای آموزشی در محلات و مناطق مختلف و اجرای طرح‌های ضدعفونی و گندزدایی اماکن شلوغ از دیگر اقدامات مدیریت شهری قزوین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 413621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.