پذیرش گردشگر در مراکز اقامتی باغبادران ممنوع است

شهردار باغبادران گفت: پذیرش تورهای گردشگری در شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران با تکذیب حضور گردشگران از شهر قم در شهر باغبادران، اظهار کرد: حدود ۷۰۰ مجموعه فرهنگی، اقامتی و تفریحی در شهر ساحلی باغبادران فعالیت می‌کند که بیشتر آن‌ها خصوصی است.

وی افزود: حضور گردشگران با خودروهای دارای پلاک‌های متعلق به استان‌های مختلف و شهرهایی که شیوع کرونا در آن‌ها زیاد است، سبب بروز نگرانی برای شهروندان شده بود بر همین اساس به منظور رفع نگرانی شهروندان و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با صدور بخشنامه‌ای پذیرش تورهای گردشگری در شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: مراکز گردشگری شهر باغبادران از طریق فضای مجازی دستور لغو پذیرش گردشگر را اطلاع‌رسانی همگانی کردند و کمپین ممنوعیت جذب گردشگر نیز ایجاد شده است، با این وجود چنانچه مراکز اقامتی توریستی در رعایت این بخشنامه بی‌توجهی کنند، با دستور مقام قضائی پلمب خواهند شد.

امینی عنوان کرد: دستگاه قضائی این اختیار را به دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهر باغبادران تنفیذ کرده است که در صورت نیاز انشعاب آب، برق و گاز مجموعه‌های متخلف نیز قطع شود، زیرا در اینگونه موارد بحث مسئله حفظ سلامت شهروندان مطرح است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری ضمن تماس با شماره‌های ۱۳۷ شهرداری و ۱۱۰ پلیس شهرستان، این موضوع را گزارش دهند.

کد خبر 413617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.