در زمان قهرمانی‌های سپاهان و فولاد این حرف و حدیث‌ها نبود

چهارصد و بیست و دومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزار خبرنگار ایمنا، "بای تا ۱۴ فروردین" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به تمدید تعطیلی لیگ برتر ایران دارد. پیرو دستور ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور در رده‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد. مقرر گردید برگزاری این مسابقات از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ از سر گرفته شود.

"در زمان قهرمانی‌های سپاهان و فولاد این حرف و حدیث‌ها نبود" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال دارد که در گفت‌وگویی درباره مهندسی نتایج لیگ اظهار داشته است که پرسپولیس در چند سال اخیر از لحاظ فوتبالی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و اسکلت اصلی خود را نیز حفظ کرده است. در واقع پرسپولیس با برانکو متحول شده است و به نظر وی این حرف‌ها بی پایه و اساس است.

"آمدم تا بیشتر در چشم باشم" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های وفا هخامنش دارد که در مورد انتخاب ذوب آهن گفته که سبزپوشان شرایطشان خوب بود و همچنین می‌خواستم در سال جام جهانی حضور پیدا کنم. وی گفته است آمده که در این تیم بیشتر دیده شود به اصطلاح توی چشم باشد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 413615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.