قرنطینه را در این روزها بخوانید

آنی ملز شوکه می‌شود چراکه به صورت غیر منتظره‌ای توسط نگهبانان فرمانروا برای آزمایش در خصوص ابتلای بیماری مرگبار برده می‌شود و زمانی که نتیجه آن مثبت شد بسیار شگفت زده می‌شود و اینگونه است که او را به قرنطینه می‌فرستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کتاب قرنطینه داستانی مهیج و هیجان‌انگیز از ماجراجویی، فتنه و شجاعت است این داستان روایت شیوع یک بیماری در شهر است که باعث می‌شود نگهبانان هر فردی که مشکوک به این بیماری است را به قرنطینه منتقل کنند.

شخصیت اصلی این داستان آنی است که شخصیتی دلنشین، سرسخت، متخاصم و در پیروی از قوانین ناتوان دارد. او به مرگ در قرنطینه راضی نیست و تصمیم می‌گیرد پرده از راز آن بردارد.

نویسنده این کتاب جنیفر آ. نیلسن است او در اصل آمریکایی بوده و به نوشتن کتاب برای جوانان علاقه دارد. او کتاب‌های پر فروشی نوشته است و توانسته است جایزه ویتنی را از آن خود کند.

این کتاب توسط فرزانه مختاری به فارسی ترجمه شده است. این مترجم تا کنون کتاب‌هایی چون پیپ بارتلت ۳و۲، راهنمای تربیت تک شاخ و مهمانخانه قاچاقچیان را نیز ترجمه کرده است.

در فصل نخست این کتاب می‌خوانیم:

چیزهای کمی ارزش آن را داشتند که به خاطرشان زندگی‌ام را به خطر بیندازم؛ این میوه یکی از آن‌ها بود. حتی امروز بیشتر؛ چون خیلی وقت بود که گرسنه بودم. اگر هر چه زودتر چیزی نمی‌خوردم، زندگی‌ام به خطر می‌افتاد. البته خطر مرگ نبود. مامان توی خانه نان داشت و در واقع منتظر بود که برای شام زود به خانه برگردم، اما فکر سق زدن به آن تکه‌های خشک طاقتم را طاق می‌کرد؛ مخصوصاً حالا که چیز دیگری برای خوردن داشتم… حالا که این انگور را از فاصله به این نزدیکی دیدم، آن هم انگوری این قدر رسیده. چیدنش راحت بود. خب، راحت به معنی واقعی خود کلمه‌اش، نه. راحت به این معنی که دلم می‌خواست این میوه را بچینم و…

کد خبر 413607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.