فردا؛ پایان مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۹ تا شنبه ۱۷ اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین توکلی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

مشاور عالی زمان سنجش آموزش کشور، گفت: داوطلبان باید انواع سریال‌های اعتباری (سریال ثبت نام ۱۲ رقمی به مبلغ ۳۷ هزار و سریال ۱۰ رقمی به مبلغ ۱۸۶ هزار ریال) لازم برای ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ را قبلاً از طریق سایت سنجش خریداری کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی، غیر دولتی و غیرانتفاعی هستند، می‌توانند قبل از آغاز ثبت‌نام یا ویرایش، ردیف سریال به مبلغ ۱۸۶ هزار ریال را خریداری کرده و اطلاعات آن را در زمان ثبت‌نام یا ویرایش وارد کنند.

توکلی گفته است، همچنین داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) علاقه‌مند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز هستند، لازم است قبل از آغاز ثبت‌نام یا ویرایش، سریال ثبت نام به مبلغ ۳۷ هزار تومان (سیصد و هفتاد هزار ریال) را خریداری کرده و اطلاعات آن را در زمان ثبت‌نام یا ویرایش وارد کنند.

وی اظهار کرد: متقاضیان کنکور سراسری سال ۹۹ تا شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ فرصت دارند از طریق سایت سازمان سنجش در آزمون سراسری ۹۹ ثبت نام کنند.

مشاور عالی زمان سنجش آموزش کشور، تاکید کرد: در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری، تعداد یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۳۰ نفر در آزمون سراسری ثبت نام کردند.

منبع: ایسنا

کد خبر 413599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.