افتتاح پروژه‌های جدید طرح "چلچراغ توسعه" در کاشان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: اجرای طرح چلچراغ توسعه بعد از وقفه کوتاه به دلیل بروز و شیوع بیماری کرونا از ۱۵ اسفندماه با افتتاح پروژه‌های جدید و البته با رعایت نکات بهداشتی و تمهیدات پیشگیرانه ادامه می‌یابد.

به گزارش ایمنا، مهدی بذرافشان اظهار کرد: اولویت تمام نهادها، مجموعه‌ها و دستگاه‌ها در شهر از جمله شهرداری کاشان مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان است، اما در عین حال مدیریت شهری ادامه حرکت قطار شتابان توسعه و پیشرفت شهر را نیز وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۹ هفته از طرح چلچراغ توسعه تاکنون یادآور شد: با توجه به ضرورت پرهیز از اجتماعات به عنوان توصیه‌ای مهم و الزام اساسی در شرایط موجود، اجرای هفته بیستم بدون برگزاری مراسم و آئین ویژه صورت می‌گیرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان تصریح کرد: با عنایت به روزهای باقی‌مانده تا فرارسیدن سال جدید و نیز ضرورت بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری تا قبل از پایان سال به منظور خدمت‌رسانی شایسته‌تر به شهروندان، در عین حال رعایت و توجه به اقتضائات موجود نیز مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

بذرافشان با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای ضروری و اولویت‌های اصلی و استمرار رویکرد عدالت‌محور مدیریت شهری در توزیع امکانات و خدمات به عنوان رویکردهای پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طرح چلچراغ توسعه، بر نقش معتمدان محلی و سرمایه‌های اجتماعی در فرآیند اجرای این طرح تأکید کرد.

وی گفت: پروژه‌های در نظر گرفته شده در این طرح، به خواست و تشخیص معتمدان محلی و نمایندگان شهروندان، پس از طی مراحل نظارت و کار کارشناسی توسط مدیریت شهری به اجرا رسیده است.

کد خبر 413590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.