رد پیشنهاد سرمربیگری بارسا توسط رونالد کومان!

کومان در جدیدترین صحبت های خود گفته است که به خاطر حضور در تیم ملی و تعهد کاری، پیشنهاد سرمربیگری در بارسا را قبول نکرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مربی هلندی به تازگی در صحبت‌های خود به عدم پذیرش پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا به دلیل تعهداتش اشاره کرده است.

رونالد کومان، بازیکن هلندی سابق بارسلونا که به مدت ۶ فصل در این تیم توپ زده، به تازگی ادعا کرده است که پس از اخراج ارنستو والورده توسط این باشگاه، پیشنهادی به او داده شده اما وی حاضر به پذیرش پیشنهاد نشده است.

بارسایی ها پس از اخراج والورده و عدم موافقت با پیشنهادشان توسط مربی‌های مختلفی، به سراغ کیکه ستین، سرمربی وقت رئال بتیس رفتند. هرچند سران بارسا امید داشتند که با اخراج والورده می‌توانند شرایط کاتالان‌ها را بهبود ببخشند، اما ناآمادگی و نتایج نه چندان مناسب حتی در زمان کیکه ستین بیش از گذشته شد.

هنگامی که خبرنگاران از کومان درباره پیشنهاد مربیگری بارسلونا پرسیدند، وی پاسخ داد: بله از تیم بارسلونا پیشنهاد داشتم اما به خاطر حضور در تیم ملی و تعهد من نسبت به آن، پیشنهاد بارسا را قبول نکردم.

او همچنین در رابطه با هافبک هلندی بارسا گفت: دی یانگ مرتباً در ترکیب بارسلونا حضور دارد و این اتفاق خوبی است. هرچند از او در پستی متفاوت نسبت به پست سابقش بازی گرفته می‌شود، اما این تصمیمی است که مربی بارسا اتخاذ کرده است.

کومان افزود: دی یانگ هنوز جوان است و می‌تواند در طی بازی‌های مختلف، تجربه زیادی کسب کند. هرچند به عقیده من، شرایط بازی کردن او در بارسلونا با نحوه بازی کردنش در تیم ملی زیر نظر من متفاوت است.

کد خبر 413589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.