۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
سانسور صدای عادل یکساله شد

حال یک سال است که بعد از تعطیلی برنامه نود دیگر روی آنتن شبکه سه خبری از عادل فردوسی پور نیست.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "سانسور صدای عادل یکساله شد"به سالگرد تعطیلی برنامه نود یعنی ۱۴ اسفند پرداخت، برنامه‌ای که هرگز به کنداکتور شبکه سه برنگشت و صدای عادل نیز در روی گزارش بازی شنیده نشد تا نبود عادل یکساله شود، کسی که حالا در دوران نبودن او فوتبال دوستان بیشتر قدر او را می‌دانند.

"گل" با عنوان"تا اطلاع ثانوی تعطیل است" به تعطیلی لیگ برتر حداقل تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده پرداخت، تعطیلی که موجب می‌شود تیم‌ها نیز تمرینات خود را تعطیل کنند و به استراحتی حداقل یک ماهه بروند، اتفاقی کم سابقه در فوتبال ایران که مطمئناً لیگ امسال را در یادها ماندگار می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "افول همه به جز کی‌روش " به بررسی وضعیت مربیان خارجی فوتبال ایران پرداخت، کسانی که غالباً بعد از خروج از ایران دچار افول شده اند، البته که کی‌روش بعد از ایران به کلمبیا رفت و نتایج بدی را نیز به دست نیاورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"متحد شویم تا تیم ملی موفق شود " به اظهارات سردار آزمون بعد از دیدار با دراگان اسکوچیچ پرداخت، اتحادی که در به صفر رسید و حالا اسکوچیچ مأمور بازگشت انگیزه و اتحاد به تیم ملی شده است.

"پیروزی" با عنوان"یه مرد بود یه مرد" به نحوی از اقدامات انسان دوستانه محمد نادری در روزهای اخیر قدردانی کرد، بازیکنی که نماد یک بازیکن اخلاق محور و به دور از حاشیه است‌.

"صدای سپاهان" با عنوان "سلام محمد، محمد سلام"به بازگشت محمد ایران پوریان به تمرینات سپاهان پرداخت، کسی که حالا برای بازی در پست دفاع راست رقابت تنگاتنگی با منصوری دارد و باید آمادگی خود را به قلعه نویی نشان دهد.

"سبز سبزم" با عنوان "بالاخره این سوت‌های اشتباه علیه ما هم تمام می‌شود" به اعتراض وفا هخامنش نسبت به وضعیت داوری بازی‌های ذوب پرداخت، اعتراضی که البته در مورد بازی ذوب آهن و استقلال منطقی و درست بود و ذوب آهنی‌ها باید تمرکز خود را روی شکایت از داوری این بازی بگذارند.

کد خبر 413568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.