منازل مسکونی رضوانشهر ضد عفونی می‌شود

شهردار رضوانشهر با اشاره به تلاش برای حفظ سلامت کارکنان شهرداری و ارائه بسته‌های آموزشی به مجموعه مدیریت شهری گفت: توزیع مواد گندزدایی سطوح بین پرسنل شهرداری جهت مصرف در منازل با هدف حفظ سرمایه‌های انسانی از دیگر اقدامات شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا بوده است.

به گزارش ایمنا، مازیار صفایی اظهار کرد: برگزاری کلاس آموزشی جهت پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا برای پرسنل واحد خدمات شهر، نصب بنرهای هشدار دهنده مورد تأیید وزارت بهداشت در نقاط پرتردد شهر از جمله اقدامات شهرداری در این مدت بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای برای اقدامات پیشگیرانه گفت: انتشار پیام‌های هشداردهنده جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در شبکه‌های اجتماعی، ضدعفونی مستمر اماکن عمومی و معابر سطح شهر به ویژه پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، جایگاه‌های سوخت (بنزین و گاز سی‌ان‌جی)، عابر بانک‌ها، جایگاه‌های جمع آوری زباله، برخی ادارات و معابر پرتردد نیز بخشی از این تلاش‌ها است.

شهردار رضوانشهر با اشاره به تلاش برای حفظ سلامت کارکنان شهرداری و ارائه بسته‌های آموزشی به مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد: توزیع مواد گندزدایی سطوح بین پرسنل شهرداری جهت مصرف در منازل با هدف حفظ سرمایه‌های انسانی از دیگر اقدامات شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا بوده است.

صفایی با اشاره به خطرات این ویروس گفت: همیشه هزینه پیشگیری کمتر و آسان‌تر از درمان است از این رو اعلام عمومی در سطح شهر جهت تشویق شهروندان به عدم ترددهای غیر ضرور به منظور تضعیف زمینه‌های انتشار ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا تحت مسئولیت ستاد بحران توسط آتش نشانی و خدمات شهری از ششم اسفند آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و ستاد بحران شهرداری رضوانشهر با اصلاح اولویت‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمرکز کرده و کلیه واحدهای شهرداری زیر مجموعه این ستاد مکلف به اجرای مصوبات روزانه آن شده‌اند.

کد خبر 413553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.