ایجاد مجموعه ورزش‌های ساحلی در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری در ماه‌های گذشته ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری ورزشی بوده بر همین اساس مطالعات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص ایجاد زمین‌های ورزش ساحلی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، حجت‌الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران گردشگری هدفمند را حلقه مفقوده توسعه در شهر ساحلی باغبادران دانست و اظهار کرد: گردشگری هدفمند نقش مؤثری در ایجاد اشتغال و ثروت دارد و سبب تبادل فرهنگی می‌شود.

وی افزود: گردشگری فردی گاه آسیب‌هایی را نیز برای شهر به همراه دارد و برای جلوگیری از این آسیب‌ها باید گردشگری صنفی و هدفمند توسعه یابد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه وجود رودخانه زاینده رود در باغبادران زمینه مناسبی را برای جذب گردشگر در حوزه ورزش فراهم کرده است، گفت: باغبادران علاوه بر علاوه بر طبیعت در حوزه تاریخی و فرهنگی نیز ظرفیت‌های زیادی دارد.

امینی پیشرفت و توسعه باغبادران را در گرو توجه ویژه به گردشگری ورزشی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت گردشگری و حتی ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری باغبادران در ماه‌های گذشته ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری بوده بر همین اساس مطالعات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص ایجاد زمین‌های ورزش ساحلی شامل فوتبال و والیبال ساحلی انجام شده است.

شهردار باغبادران با اشاره به تملک زمین مورد نیاز احداث زمین ورزش‌های ساحلی افزود: این مجموعه ورزشی باید در حریم رودخانه زاینده‌رود احداث شود و مجوز این کار باید از سوی شرکت منطقه‌ای صادر شود، پس از اخذ مجوز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 413546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.