فتح‌الله‌زاده به خاطر هواداران ریسک بزرگی را پذیرفت/ حمایت‌ها از پرسپولیس همیشه بوده‌ است

پیشکسوت استقلال گفت: بدهی‌ها و مشکلات در باشگاه استقلال زیاد است و فکر می‌کنم فتح‌الله زاده به خاطر هواداران و استقلال ریسک بزرگی کرد و مدیرعاملی باشگاه استقلال را پذیرفت.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال با هدایت فرهاد مجیدی، اظهار کرد: من فکر می‌کنم از زمانی که آقای مجیدی به استقلال آمد یک سری مسائل و حاشیه‌ها در باشگاه وجود داشت. نبود زمین تمرین و از همه مهم‌تر بازیکن‌هایی که آسیب دیده بودند. شما خودتان می‌دانید چند بازیکن‌ کلیدی ما مصدوم بودند. به هر حال همه‌ این‌ها دست به دست هم داد تا استقلال یک مقدار از لحاظ بازیکن شرایطش به مشکل بر بخورد و سرمربی دست‌اش روی نیمکت بسته بماند.

پیشکسوت استقلال با رد عدم نتیجه‌گیری استقلال در چند دیدار اخیر با مجیدی، خاطرنشان کرد: بر خلاف آنچه که شما می‌گوئید نتایج خوب نبوده است، من فکر می‌کنم از زمانی که آقای مجیدی آمدند، نتایج با توجه به این مسائلی که پیش آمده خوب بوده‌ است. آقای مجیدی نتیجه خوب گرفت و این دیدار آخر را نیز همه دیدند که درست است استقلال شکست خورد ولی گل گهر روی معدود موقعیتی که داشت و با استفاده از ضعف خط دفاعی به گل رسید. در بقیه موارد شما دیدید که استقلال خیلی خوب بازی کرد و موقعیت گل هم داشت اما به هر حال نشد.

وی افزود: فوتبال زیر و رو و رد و باخت دارد اما در مجموع من فکر می‌کنم آقای مجیدی با توجه به شرایطی که داشته با استقلال خوب نتیجه گرفته‌ است. من امیدوار هستم و فکر می‌کنم به لطف خدا این تعطیلی باعث شد تا تیم بتواند نقطه ضعف‌هایش را بر طرف کند و آقای مجیدی بیشتر بتواند روی مسائل تاکتیکی تیم کار بکند. به امید خدا من فکر می‌کنم زمانی که بازی‌ها شروع شود تیم بهتر کار خواهد کرد.

فتح‌الله زاده باید زودتر از این‌ها انتخاب می‌شد

نوری در پاسخ به این سوال که آیا حضور دوباره فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل می‌تواند به این باشگاه کمک کند؟ گفت: حتماً همین طور است. خود سال ۷۴-۷۵ با فتح‌الله زاده کار کرده‌ام. او می‌داند چگونه با بازیکن برخورد و آن‌ها را حفظ کند. فتح الله زاده بازیکناننی را به استقلال آورد که بسیاری از تیم‌ها آرزویشان را داشتند و به اصطلاح بمب ترکاند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه فتح‌الله زاده با پذیرش این مسئولیت ریسک بزرگی را به جان خریده‌ است، گفت: بدهی‌ها و مشکلات در باشگاه استقلال زیاد است و فکر می‌کنم آقای فتح‌الله زاده به خاطر هواداران و استقلال خیلی کار و ریسک بزرگی کرده و مسئولیت مدیریت استقلال را قبول کرده‌ است. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان باشگاه دست به دست ایشان بدهند تا بتواند برای رفع مشکلاتی که در استقلال وجود دارد برنامه‌ریزی کند.

استقلال باید با قدرتش با حمایت‌ها از پرسپولیس مقابله کند

نوری در رابطه با صحبت‌های چند وقت اخیر پیشکسوتان و سایر استقلالی‌ها مبنی بر حمایت خاص‌تر وزارت ورزش از پرسپولیس نسبت به استقلال، اظهار کرد: این یک چیز طبیعی‌است. پرسپولیس همیشه حمایت شده‌ است. امیدوارم که استقلال بتواند با قدرت ظاهر شود و با صلابت خودش با آن حمایت‌های خاص از یک تیم خاص مقابله کند.

وی افزود: پرسپولیس کمی با رقبای خودش در جدول اختلاف پیدا کرده است، اما قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست و استقلال می‌تواند با پیروزی‌هایی که به دست می‌آورد به صدر جدول نزدیک شود.

استقلال خیلی راحت از این گروه بالا می‌آید

پیشکسوت استقلال پیرامون وضعیت و شانس صعود این تیم از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: استقلال در آسیا خیلی خوب بازی کرد و مسابقه‌ای را که باخت، به خاطر داوری و جو حاکم بر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. فکر می‌کنم بازی با الشرطه عراق را استقلال باید می‌برد و بازی با الاهلی هم شما دیدید که گلی استقلال زد بسیار سالم بود.

وی اضافه کرد: این مسائل دست به دست هم داد که استقلال نتواند نتیجه‌گیری کند. ولی تیم خیلی خوب بازی کرد و فکر می‌کنم استقلال در این گروه خیلی راحت می‌تواند بالا بیاید و به امید خدا بقیه بازی‌هایش را ببرد اما دور بعد یک مقدار کارش سخت‌تر می‌شود.

نوری با اشاره به عملکرد خوب آبی‌پوشان پایتخت در ادوار جام حذفی، تصریح کرد: استقلال در جام حذفی این شانس را دارد تا قهرمان شود و در آسیا حضور پیدا کند. همانطور که می‌دانید استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و همیشه در این جام بین بهترین‌ها است.

کد خبر 413538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.