۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
سایه کرونا بر سفرهای نوروزی

در این بسته خبری از ضدعفونی اماکن عمومی شهر رشت تا مقابله فرهنگی شهرداری شیراز با کرونا و اختصاص ۶۰ سفر رایگان با اتوبوس و قطار شهری به معلولان در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تحویل رایگان نهال، درب منازل شهروندان تهرانی

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «آیه‌های سبز» را به مناسبت روز درختکاری با هدف تحویل رایگان نهال در منازل شهروندان برگزار می‌کند.

انتصاب مدیر عامل جدید سازمان آرامستان‌های قم

سید سیف الدین موسوی نیارکی با حکم شهردار قم به‌عنوان مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم منصوب شد.

امکان برپایی چادر و اسکان در کمپ‌های اقامتی شیراز وجود ندارد

حمید جورکش، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مسافران نوروزی در بهار ۹۹ به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان برپایی چادر در سطح شهر و اسکان در کمپ‌های موقت را ندارند.

ضدعفونی اماکن عمومی شهر رشت

بابک رمضانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: از لحظه اعلام خبر شیوع ویروس کرونا، اماکن عمومی و پرتردد این شهر هر شب توسط تیم عملیاتی این سازمان ضدعفونی می‌شود.

اختصاص لاین ۶ سامانه ۱۳۷ به کرونا

زینب نصیری، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران گفت: لاین ۶ سامانه ۱۳۷ به موضوع کرونا اختصاص پیدا کرد و شهروندان با تماس با این سامانه برای دریافت مشاوره راهنمایی می‌شوند.

ایجاد گرم خانه در یزد برای افراد بی سرپناه

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از راه اندازی گرم خانه، ویژه افراد بدون سرپناه با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۹ خبر داد.

ضدعفونی مستمر ایستگاه‌های آتش نشانی کرمان

رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از ضد عفونی کردن ایستگاه‌های آتش‌نشانی به صورت مرتب خبر داد.

اختصاص ۶۰ سفر رایگان با اتوبوس و قطار شهری به معلولان در مشهد

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای هر فرد معلول با درجه شدید و خیلی شدید، ۶۰ سفر رایگان در هر ماه در نظر گرفته شد.

مقابله فرهنگی با کرونا

مرتضی جعفری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه این سازمان در روزهای شیوع بیماری کرونا در کنار شهروندان شیراز ایستاده است، گفت: با اتکا به امید و اراده و یاد کرد از روزهای گذر از بحران‌ها در دوران دفاع مقدس، با پشت‌گرمی به فرهنگ غنی سرزمینمان در عرصه مقابله با کرونا می‌کوشیم

کاهش ۴۰ درصدی سفرهای درون شهری بیرجند

یدالله غلام‌پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و سایر مراکز، تقاضای سفر از ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی ۴۰ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 413523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.