درخواست وزیر بهداشت برای لغو نمازهای جمعه تمام مراکز استان‌ها

وزیر بهداشت طی نامه‌ای به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، بر ضرورت لغو فریضه نمازجمعه در تمامی شهرهای مراکز استان به منظور پیشگیری از گسترش انتقال ویروس کرونا، تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه‌ای به حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، بر ضرورت لغو فریضه نمازجمعه در تمامی شهرهای مراکز استان به منظور پیشگیری از گسترش انتقال ویروس کرونا، تاکید کرد.

پیرو نامه شماره ۱۶۰۶/۱۰۰ مورخ ۰۸/‏۱۲/‏۱۳۹۸‬ درخصوص عدم برگزاری نماز جمعه در ۲۳ استان کشور که به عنوان نقاط آلوده گزارش شده بود، با توجه به شیوع بیماری کروناویروس (COVID19) در کلیه استان‌های کشور (۳۱ استان)، ضروری است، دستور فرمائید، در همه شهرهای مراکز استان، تا اطلاع ثانوی نماز جمعه برگزار نگردد و در سایر شهرستان‌ها و شهرهای کوچک، کمیته‌ای متشکل از استاندار، نماینده ولی فقیه، امام جمعه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، تشکیل و نقطه نظرات فنی رئیس دانشگاه مورد عمل قرار گیرد. بدیهی است هر گونه تغییر در استمرار و یا رفع محدودیت به استحضار خواهد رسید.

کد خبر 413508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.