ابراز همدلی شهردار شیان در پی شیوع کرونا در اصفهان

شهردار شیان در پی شیوع کرونا در شهر اصفهان طی نامه‌ای با شهردار اصفهان ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نامه شهردار شیان به قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان آمده است:

ضرب المثل معروف می‌گوید: دوست آن باشد که گیر دست دوست، در پریشان حالی و درماندگی. در بحرانی‌ترین دوره مبارزه علیه پدیده نوظهور ویروس کرونا در شیان، نامه همدردی شما را دریافت کردیم که موجب دلگرمی ما شد. از سوی شهرداری و همه شهروندان شیان، از شما و همه شهروندان شهر اصفهان سپاسگزاری می‌کنم. هنگامی که شنیدم شهر اصفهان نیز با بحران پدیده نوظهور عفونت ویروس کرونا روبرو شده بسیار متأسف شدم، با این وجود امیدوارم اصفهان در نبرد نابودی این ایپدمی هرچه زودتر پیروز شود، علاوه بر این بهترین را برای تمامی بیماران آرزو و امیدوارم آنها هرچه زودتر بهبود یابند.

چین به سرعت مبارزه‌ای را برای پیشگیری و کنترل این اپیدمی از هنگام شیوع ویروس نوظهور کرونا آغاز کرد. رئیس جمهور چین، «شیء جین پینگ» شخصاً در این مبارزه شرکت یافت تا واکنش به شیوع آن را رهبری و هدایت کند، این در حالی است که حکومت به گونه‌ای سریع، جامع‌ترین و جدی ترین اقدامات پیشگیرانه و کنترل کننده را انجام داده است. در حال حاضر، اپیدمی به طور کلی تحت کنترل است که حاصل تلاش طاقت فرسای همه ما است.

علاوه بر آن، مهار این اپیدمی گسترش یافته و روندی مثبت را طی می‌کند. به ویژه آنکه هیچ مورد جدید و تأیید شده‌ای مانند مورد مشکوک عفونت شیوه ویروس کرونا در شیان گزارش نشده است. افزون بر آن، تعداد بیماران بهبود یافته کم کم رو به افزایش است. تولیدات و زندگی مردم شهر ما بطور منظم در حال بهبود است.

در مبارزه علیه اپیدمی، چین و ایران دوستان صمیمی هستند که در مصیبت و اندوه یکدیگر سهیم و یکدیگر را یاری و مورد حمایت قرار می‌دهند. در نخستین مرحله شیوع این اپیدمی در چین، حکومت ایران در درجه اول حمایت از چین را به طور عمومی اعلام و همبستگی محکم خود را با مردم چین ابراز کرد. ما ارتباط دوستانه و ژرف بین کشور و مردم شما با چین عمیقاً احساس کردیم. در حال حاضر، سفارت چین، شرکت‌ها و اتباع چینی در ایران اقداماتی را انجام داده و سعی کرده‌اند تا جایی که می‌توانند کمک‌هایی را برای ایران فراهم آورند. ما بر این باوریم که قادریم در نبرد علیه این اپیدمی پیروز شویم تا زمانی که دو کشور با همکاری یکدیگر بر مشکلات غلبه یابند.

در خاتمه دیگر بار مراتب سپاس خود را از پشتیبانی و توجه شما و حکومت ایران در پیکار علیه اپیدمی در شیان ابراز می‌کنم.

با بهترین دوردها

Li Mingyuan

دستیار رئیس حکومت‌های محلی و شهرهای متحد ( UCLG)

شهردار شیان

کد خبر 413494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.