اصلاً این حرف‌ها را قبول ندارم

چهارصد و بیست و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "انتخابی هوشمندانه" عنوان نخست این روزنامه است که اختصاص به انتخاب منوچهر نیکفر به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان دارد.
به دلایل مختلف مدیران سپاهان ناچار به ایجاد تغییر در پست مدیر عامل باشگاه شدند، در مجموع به نظر می‌رسد که آنها تصمیم خوبی گرفتند؛ چرا که نیکفر از ابتدا در جریان جذب و همکاری با قلعه نویی بوده و اختلافی با کادر فنی که در این برهه نیاز به حمایت دارند هم ندارد و می‌تواند از ظرفیت و پتانسیلی که کارخانه دارد برای تداوم تزریق کمک‌های بیشتر به باشگاه کمک کند.

"قهرمانی مهندسی می‌شود؟ اصلاً این حرف‌ها را قبول ندارم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن دارد. حدادی فر در مورد اتهاماتی که به سلامت نتایج لیگ برتر و مهندسی زده شده، اظهار داشته: این صحبت‌ها را خیلی‌ها مطرح کردند ولی من با احترام به تمام آنها باید بگوم چنین موضوعی را قبول ندارم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است که بیشترین ملی‌پوشان را در این سال‌ها داشته و شاکله تیمش را حفظ کرده اند.

"مقدماتی را فعلاً لغو کنید" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به ادعای نشریه اماراتی دارد. این نشریه الاتحاد مدعی شده است که ۹ کشور آسیایی قصد دارند با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار لغو بازی‌های مقدماتی جام جهانی در این قاره شوند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 413479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.