۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
گرگاب در مسیر توسعه

شهردار گرگاب گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق مختلف این شهر اجرا شده است.

علی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه قانون مجموعه‌ای از وظایف را بر عهده شهرداری‌ها قرار داده است، اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تلاش برای توسعه و آبادانی هر شهر رسالتی است که مدیریت شهری با بکارگیری همه امکاناتی که در اختیار دارد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و خدماتی اجرا شده در شهر گرگاب، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق مختلف این شهر با اختصاص اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری و مشارکت بخش خصوصی، اجرا شده است.

شهردار گرگاب افزود: در این بخش، علاوه بر آسفالت و لکه‌گیری معابر در محلات مختلف، که با هدف تسهیل در تردد شهروندان انجام می‌شود، لاین دوم بلوار امام علی (ع) به مساحت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع نیز احداث شده است.

عسگری ادامه داد: راه‌اندازی جایگاه توزیع سوخت تک سکو برای سهولت سوختگیری و تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان در این زمینه با سه دیسپنسر از دیگر فعالیت‌های شهرداری گرگاب بوده است.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره بزرگ استانی "خربزه گرگاب" برای معرفی محصول با کیفیت و مرغوب کشاورزان این شهر، خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر معرفی این محصول و ایجاد امکان فروش آن برای کشاورزان منطقه، مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر گرگاب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی معرفی شد.

شهردار گرگاب با بیان اینکه تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای طرح‌هایی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و ترغیب جوانان به ورزش نیز از رسالت‌های مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: زمین چمن "ورزشگاه شهدای گرگاب" به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شد که با استقبال قابل‌توجه شهروندان همراه بوده است.

عسگری با اشاره به توسعه و ایجاد فضای سبز مناسب برای شهروندان، اظهار کرد: با تلاش واحد فضای سبز شهرداری، مجموعه بازی و فضای سبز شهرک بوستان در زمینی به مساحت افزون بر پنج هزار مترمربع راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: تکمیل و احداث بوستان‌های "کودک" و "مادر" در زمینی به مساحت افزون بر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع از دیگر اقدامات شهرداری برای توسعه فضای سبز شهری بوده که سهم زیادی در افزایش سرانه فضای سبز شهری داشته است.

شهردار گرگاب با اشاره به طرح‌های اجرا شده فرهنگی شهرداری این شهر، گفت: بنا بر پیشنهاد کمیته فرهنگی شهرداری و با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گرگاب، میدان انتهایی "خیابان شهید مطهری (ره) " به نام سردار دل‌ها "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" نامگذاری شد، تا علاوه بر ارج نهادن به رشادت‌های این سردار بزرگ، نام و یاد ایشان در این شهر همواره زنده بماند.

عسگری با اشاره به خدمات شهرداری گرگاب در بخش نظافت و خدمات شهری، خاطرنشان کرد: پرسنل خدوم واحد خدمات شهری همه روزه و در طول شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان در این زمینه در مناطق مختلف هستند و از هیچ تلاشی برای تامین آسودگی شهروندان کوتاهی نمی‌کنند.

به گزارش ایمنا، گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان است که در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 413464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.