خیابان کاوه پیرایش می‌شود/ احداث مرکز محله در حوالی میدان قدس

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح پیرایش شهری در این منطقه، خیابان کاوه، حدفاصل میدان شهدا تا چهارراه ۲۵ آبان انتخاب شده تا به صورت مشترک بین مناطق هفت و هشت پیرایش شود.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح مورد نظر برای پیرایش شهری خیابان کاوه آماده و در حال حاضر پیمانکار در بخشی از خیابان مشغول فعالیت شده که امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا قبل از پایان سال به اتمام برسانیم.

وی افزود: طرح‌های پیرایش شهری جزو پروژه شاخص شهر به شمار می‌رود که در صدد هستیم سال آینده با برنامه‌ریزی کامل‌تر این طرح را در بخش‌های دیگر منطقه اجرایی کنیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های محرک توسعه این منطقه، خاطرنشان کرد: برای این منطقه دو پروژه از جمله پارکینگ قدس در قالب محرک توسعه تعریف شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده با همکاری مالکان زمین‌های محدوده پارکینگ میدان قدس، این پروژه را طی قراردادی در قالب یک پروژه مشارکتی اجرا کنیم.

شاطوری اظهار کرد: دیگر پروژه محرک توسعه که مورد تصویب قرار گرفت، گلوگاه پشت بیمارستان فیض است که به عنوان یک مرکز- محله پیش بینی و پیشنهاد شد و خوشبختانه مورد تصویب قرار گرفت و در حال رایزنی با مالکان برای آزادسازی منازل هستیم.

وی افزود: بر اساس برنامه پیش بینی شده پس از تکمیل آزادسازی، یک فضای دو هزار و ۵۰۰ مترمربعی در گلوگاه فعلی پشت بیمارستان فیض خواهیم داشت تا بخشی از آن در قالب مرکز –محله و در حاشیه آن تجاری سازی انجام شود.

کد خبر 413463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.