رویکرد سرمایه‌گذاری در شهر یزد گسترش نشاط و شادابی است

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد گفت: رویکرد طرح‌ها و برنامه‌ها این سازمان بر پایه گسترش روحیه شادی و نشاط به شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمد شیبانی در دیدار با رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و اقتصادی شهر یزد اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر یزد شناسایی شده و بزودی در اختیار سرمایه گذاران علاقه مند به این شهر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سیاست جذب سرمایه گذار در شهر صدور مجوزهای بی نام است، تاکید کرد: شهر یزد با علاقه مندی تمام از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری و مشارکت مطلوب در این شهر دعوت به عمل می‌آورد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: رویکرد طرح‌ها و برنامه‌ها این سازمان بر پایه گسترش روحیه شادی و نشاط به شهر است و به همین منظور فرصت‌هایی در این زمینه فراهم شده که به سرمایه گذاران معرفی می‌شود.

در ادامه این نشست عالم، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد نیز ابراز امیدواری کرد: تا فرصتی برای انتقال تجربیات ارزشمند شهر یزد در عرصه سرمایه گذاری برای سایر شهرها فراهم شود.

وی با اشاره به ضرورت تبادل نظر و تجربیات بین دو شهر گفت: اقدامات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی بسیار خوب و رضایت بخش است.

کد خبر 413461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.