۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
بورس تهران ۲۰ بیلیارد ریالی شد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز_ ۱۴اسفندماه_ با ثبت افزایش حدود ۱۰ هزار واحدی، به رکورد جدیدی دست یافت و به این ترتیب ارزش بازار نیز از ۲۰ هزار بیلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه _۱۴ اسفندماه_ با رشد ۱۰ هزار و ۹۲۸ واحدی به ۵۵۵ هزار و ۱۶۵ واحد رسید که رکورد جدیدی برای بورس تهران محسوب می‌شود.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۹ واحدی شاخص کل هم وزن، ۲۹۱۲ واحدی شاخص قیمت، ۹۸۶۲ هزار واحدی شاخص بازار اول، ۱۳ هزار و ۶۳۲ واحدی شاخص بازار دوم، ۹۶۴۱ واحدی شاخص صنعت، ۵۴۷ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۴۲۰ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۴۸۲۹ میلیون سهم طی ۸۸۶ هزار و ۶۲۶ معامله شد و به ارزش ۸۰ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۰۸ میلیون ریال رسید، بنابراین بورس تهران از حیث ارزش و تعداد معاملات نیز دو رکورد تازه به ثبت رساند.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۲۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۰ میلیون میلیارد ریال (۲۰.۱۹۹ بیلیارد) شد که این نیز رکورد تازه‌ای محسوب می‌شود.

در این میان نمادهای "فارس ۴"، "کاوهح ۱" و "کاما ۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "شنفتح ۱"، "دالبرح ۱" و "فسرب ۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 413459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.