تحقق ۷۷ درصد بودجه شهرداری مراغه

شهردار مراغه گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن امسال ۷۷ درصد از ردیف‌های درآمدی بودجه محقق شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا احمدی اظهار کرد: در این مدت، حدود ۶۸.۵ میلیارد تومان از این بودجه محقق شده و با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال پیش‌بینی می‌شود این میزان تا صد درصد محقق شود.

وی ادامه داد: تحقق این میزان از بودجه ۸۹ میلیارد تومانی مصوب شهرداری مراغه در حالی است که وضعیت اقتصادی و رکود بازار مسکن و ساخت و سازها بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

شهردار مراغه با بیان اینکه سال جاری به عنوان سال عمران و آبادانی شهری است، اضافه کرد: تخصیص حدود ۴۸.۵ درصد از بودجه سال جاری به بخش عمرانی در طول سالیان اخیر بی سابقه بوده و نشان از رویکرد عمرانی شهرداری است.

احمدی با اشاره به طرح‌های اجرا شده عمران شهری مراغه گفت: تعرض پل دژبانی و احداث بوستان نیایش در کنار نهضت آسفالت ریزی و پیاده رو سازی مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در سال جاری توسط شهرداری بوده است.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی طرح‌های احداث خیابان‌های ۶۵ متری، ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی حد فاصل میدان سهند تا میدان مادر و ۳۵ متری الغدیر به گلشهر از جمله طرح‌هایی است که در سال جاری آغاز شده است.

شهردار مراغه ادامه داد: اجرای طرح‌های مسیر گشایی که درو طول سال‌های اخیر کم نظیر بوده، زمینه ساز گشودن گره‌های کور ترافیکی درون شهری مراغه در سال‌های آینده و نیز توسعه شهر است.

احمدی با اشاره به بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی شهرداری مراغه برای سال آینده اضافه کرد: سال آینده نیز سال ویژه‌ای برای اجرای طرح‌های بزرگ عمران شهری به ویژه طرح‌های مسیر گشایی خواهد بود.

وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده، با مشارکت و سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) طرح‌های بزرگ عمرانی نیز در سال آینده در شهر مراغه انجام می‌شود.

شهردار مراغه افزود: اجرای چند روگذر و نیز احداث مجتمع‌های مسکونی ارزان قیمت از جمله طرح‌هایی است که با مشارکت این نهادها در شهر مراغه در سال آینده انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 413453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.