رانندگان تاکسی فعلا در صندلی عقب دو نفر مسافر سوار کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: رانندگان تاکسی تا زمان کنترل بیماری کرونا ویروس تمام موارد بهداشتی را رعایت و حتی المقدور در صندلی عقب نیز تنها دو نفر سوار کنند.

سجاد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگان روزانه با شماری از مردم سر و کار دارند و عمل به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا برای آنها و مسافران ضروری است.

وی با درخواست از شهروندان و اهتمام جدی آنها نسبت به رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد: ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، به منظور آرامش خاطر شهروندان را تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با ضروری دانستن استفاده از دستکش برای رانندگان گفت: رانندگان هرگز تماس پوستی برای دریافت وجه نقد با مسافران نداشته باشند و همچنین سطوح و فضاهای داخلی تاکسی و اتوبوس را چندین بار در طول روز گندزدایی کنند.

وی با اشاره به اجرای مستمر طرح ضدعفونی کردن ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه، به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: محلول‌های ضد عفونی کننده برای استفاده مسافران در داخل تاکسی‌ها توصیه می‌شود از هر فرصتی برای شست وشو و ضدعفونی دست‌ها استفاده کنند.

سلیمانی تصریح کرد: رانندگان در فواصل مشخص شیشه خودرو را پایین بکشند و روزانه لباس خود را تعویض کنند.

کد خبر 413443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.