اشتغال بیش از ۷ هزار مددجوی کمیته امداد اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مجموع این تعداد اشتغال ایجاد شده در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در سال ۹۸ به بیش از هفت هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است.

محمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص میزان اشتغال زایی این نهاد برای مددجویان، اظهار کرد: در سال ۹۸ تاکنون بیش از شش هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد وام اشتغال دریافت کردند که مجموع اعتبار پرداختی به این تعداد مددجو بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است که از محل دو منبع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و اشتغال روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه از این میزان طرح اشتغال دو هزار ۶۲۳ طرح در حوزه خدمات بوده است، افزود: طرح‌های خدمات ۴۳ درصد طرح‌های ایجاد شده را دربر می‌گیرد که بخش خدماتی با این میزان بالاترین درصد اشتغال زایی را داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: حوزه کشاورزی و دامپروری با ۳۲ درصد در رتبه بعد اشتغال زایی قرار دارد که تعداد یک هزار و ۹۵۲ طرح مربوط به این بخش بوده است.

وی با بیان اینکه فرش و صنایع دستی در رتبه اشتغال زایی مددجویان بهزیستی است، اظهار کرد: ۹۱۵ طرح مربوط به بخش صنایع دستی بوده و در آخر هم ۱۰ درصد طرح‌ها مربوط به بخش کارگاهی و صنعتی بوده است که شامل ۶۱۰ طرح بوده است.

کیانی تصریح کرد: در سال ۹۸ تاکنون یک هزار و ۲۳۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از خدمات کاریابی این نهاد شغل مناسب پیدا کرده‌اند و این خدمات توسط کمیته امداد با همکاری مراکز کاریابی و کارفرماها برای استخدام مددجویان خود ارائه می‌دهد.

وی در خصوص مجموع اشتغال ایجاد شده در این نهاد برای مددجویان تحت پوشش خود، گفت: مجموع این تعداد اشتغال ایجاد شده در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در سال ۹۸ به بیش از هفت هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است.

کد خبر 413427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.