تماس بیش از ۸ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هشت هزار و ۱۹۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۷۹۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۶.۳ درصد، ۷۴۱ تماس معاونت عمران معادل ۵.۷ درصد و ۹۶ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۱ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۴۷ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و موارد مرتبط با رفع خطر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۸۹ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۲۲۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۶۸۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامه‌های فرهنگی، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفن‌های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 413422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.