مقابله با کرونا در پارک‌های بازی رباط‌کریم

شهردار رباط‌کریم گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هر روز وسایل بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر ضدعفونی می‌شود.

به گزارش ایمنا، اصغر پارسا با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان و خارج نشدن آنان از منازل خود جهت اجرای عملیات ضد عفونی کردن سطح شهر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی شهروندان از ابتلاء به این بیماریِ، شهرداری رباط کریم علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، عصر امروز در یک طرح گسترده تمامی خیابان‌ها و معابر سطح شهر رباط کریم را ضدعفونی کرد.

وی اضافه کرد: تمامی بازار روزهای سطح شهر رباط کریم به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا و سلامت هموطنان تعطیل شد.

شهردار رباط کریم افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هر روز وسایل بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر ضدعفونی می‌شود.

پارسا عنوان کرد: کارکنان و مراجعان شهرداری رباط کریم قبل از ورود به ساختمان اداری شهرداری با دستگاه تب سنج مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا از صحت سلامت آنان اطمینان حاصل شود؛ ضمناً ساختمان شهرداری هر روز صبح به طور مرتب ضدعفونی می‌شود.

وی گفت: ناوگان تاکسیرانی شهرستان هرروز از ساعت هشت صبح الی ۱۶ توسط واحد تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رباط کریم ضدعفونی می‌شود و رانندگان تاکسی می‌توانند برای ضد عفونی کردن خودروهای خود به پایانه شهرک شهید آبشناسان مراجعه کنند.

شهردار رباط‌کریم گفت: شهرداری این شهر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط این سازمان دستکش کار بین کارگران زحمتکش سازمان سیما، منظر و فضای سبز توزیع شد.

پارسا از ادامه این طرح در روزهای آتی خبر داد و تاکید کرد: به دلیل حساسیت موضوع و رفاه حال شهروندان در روزهای آینده نیز مناطق اعلام شده شهرستان ضدعفونی خواهد شد که برای انجام درست و اصولی این کار به همکاری مردم شریف منطقه نیازمندیم و مدیریت شهری رباط کریم تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با این ویروس و حفظ سلامت شهروندان به کار گرفته است.

منبع: تسنیم

کد خبر 413416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.