پیش‌بینی تدابیر لازم برای تامین ایمنی زائرین در ایام نوروز

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از پیش‌بینی تدابیر لازم برای تامین ایمنی زائران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمحسن میرهادی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در حوزه ایمنی در آستانه سال جدید، اظهار کرد: کمیته ایمنی و امداد زیرمجموعه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری تشکیل شده و در سه حوزه سازمان آتش‌نشانی، مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کار را دنبال خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مباحث مورد توجه در تأمین ایمنی چهارشنبه، پنج شنبه پایال سال و لحظه تحویل سال است، تصریح کرد: این کمیته تأمین ایمنی زائران و همشهریان در چهارشنبه و پنج‌شنبه پایان سال و تحویل سال را در دستور کار داشته و استقرار در سطح شهر را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در نوروز با توجه به فعال شدن استراحت‌گاه‌های نوروزی تأمین ایمنی زائران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز با توجه به اینکه اسکان اضطراری را در بوستان‌های شهر داریم باید ایمنی مردم تأمین شده و به همین خاطر اکیپ‌های نظارتی سازمان آتش‌نشانی در بوستان‌های محل اسکان حاضر هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربیات سال‌های اخیر برای تأمین ایمنی زائران و انتظام بخشی به شهر، استراحت‌گاه‌های شهری محدود شده تا مدیریت بهتری صورت گیرد.

کد خبر 413414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.