مرضیه فرشاد رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان شد

مرضیه فرشاد با کسب ۱۴ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مجمع انتخاباتی هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان امروز _چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه_ ساعت ۱۰ در سرای ورزشکاران برگزار شد و مرضیه فرشاد توانست با کسب ۱۴ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به مدت چهار سال رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اصفهان شود.

محمدسلطان حسینی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با تبریک به فرشاد اظهار کرد: از آقای خواجو نیز تشکر می‌کنم، متأسفانه در هیئت شایعه‌هایی پیش می‌آید که از قبل نتایج پیش بینی شده و در همه هیئت‌ها این صحبت‌ها است.

رئیس مجمع انتخابات هیئت ورزش نابینایان استان اصفهان اضافه کرد: از رئیس قبلی تشکر می‌کنم و در چهار سال گذشته عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند، فیاض با امکانات کم توانست کارهای خوبی را برای هیئت انجام دهد و پیشرفت‌هایی که در این ورزش اتفاق افتاد که از لطف کار خوب ایشان است.

سلطانی حسینی افزود: ۴ هزار ورزشکار در سطح بالا داریم، بانوان اصفهان بیشترین مدال‌های جاکارتا را کسب کردند و ورزشکاران خوبی در این رشته حضور دارند. اعضای مجامع را سعی داریم از بهترین نفرات انتخاب کنیم و قرار شد باشگاه سپاهان حمایت‌هایی را از این رشته انجام دهد.

وی اضافه کرد: افراد مجمع بسیار خوب هستند و می‌توانند به راحتی کاندیدا مورد نظر خود را انتخاب کنند. امسال ظرفیت‌های کمی در اختیار هیئت نابینایان قرار گرفت اما رتبه خوب و مدال‌های رنگارنگی برای استان اصفهان کسب شد.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باید در برابر بیماری‌ها مقابله و مسائل بهداشتی را رعایت کرد، باید به یکدیگر امید دهیم تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

سلطان حسینی افزود: از رئیس جدید می‌خواهم از مدیران قبلی استفاده کنند تا بتوانند کمک بیشتری به این هیئت انجام دهند.

به گزارش ایمنا؛ در نهایت از ۱۶ رأی موجود مرضیه فرشاد توانست با ۱۴ رأی در مقابل ابوذر لطف‌الله خواجو که یک رأی دریافت کرده بود پیروز شود.

کد خبر 413413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.