کرونا دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی را به تعویق انداخت

شیوع کرونا برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران را به تعویق انداخت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، نشست شورای اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما و سیدمجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران به میزبانی شبکه ورزش سیما برگزار شد.

در این نشست با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت اجرای مصوبات وزارت بهداشت مبنی بر جلوگیری از هرگونه اجتماع و برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری ورزشی، مقرر شد تا برگزاری دوره دوازدهم جشنواره و مراسم اختتامیه که پیش از این ۲۰ اسفندماه ۹۸ اطلاع رسانی شده بود به بهار سال ۱۳۹۹ موکول شود.

همچنین مقرر شد نشستی با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک برای تشریح روند برگزاری جشنواره برگزار شود.

داوری آثار در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم‌های ورزشی به پایان رسیده و برگزیدگان بخش‌های مختلف انتخاب شده‌اند و بر این اساس در آئین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران این برگزیدگان معرفی خواهند شد.

نظرسنجی انتخاب بهترین مجری، گزارشگر و برنامه ورزشی تلویزیون نیز تا ۲۵ اسفند در سایت جشنواره فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sportfilmfest.ir و سایت ورزش سه در این نظرسنجی شرکت کنند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

کد خبر 413411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.