تکذیب شایعه دفن اموات کرونا در آبیدر

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادعای دفن اموات در منطقه آبیدر را کذب محض اعلام کرد و گفت: چاله کنی در آبیدر برای غرس نهال است و ربطی به دفن اموات مبتلا به ویروس کرونا ندارد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، عملیات چاله‌کنی جهت غرس نهال در آبیدر در حال اجراست و قرار است ۱۶ هزار اصله نهال در شش نقطه از این منطقه کاشته شود.

وی افزود: در انتهای پارک کودک و بدلیل بافت سخت زمین و همچنین تسریع در عملیات چاله‌کنی از بیل مکانیکی برای چاله کنی استفاده شده که یکی از شهروندان با انتشار تصاویری در فضای مجازی مدعی شد این چاله‌ها برای دفن اموات مبتلا به ویروس کرونا است که این ادعای کذب و غیر واقعی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: آماده‌سازی و چاله‌کنی تپه پیرچنار واقع در انتهای مسکن مهر شهرک بهاران در حدود ۲۰ هکتار جهت کاشت هشت هزار اصله نهال گونه مناسب از نوع بومی، مقاوم به آفت و نیاز کم به آب از دیگر نقاطی است که نهال کاری در آن این هفته انجام می‌شود.

شریفی یادآور شد: آماده‌سازی و چاله‌کنی انتهای پارک کودک به سمت جاده حسن‌آباد به مساحت چهار هکتار جهت کاشت دو هزار و ۵۰۰ اصله نهال از دیگر نقاطی است که نهال کاری در آن انجام خواهد شد لذا شهروندان بدانند چاله‌کنی‌ها برای غرس نهال بوده و هر شایعه و ادعایی غیر واقعی و دروغی را باور نکنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 413409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.