سامانه ثبت‌نام "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا" راه‌اندازی شد

با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، پویش دانشجویی مبارزه با کرونا با نام " زندگی دست یاریگر توست " راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، فراخوان «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم راه‌اندازی شد تا دانشجویان در چهار محور «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» بتوانند در این پویش ملی شرکت کنند.

با توجه به اعلام آمادگی دانشجویان بسیاری برای مشارکت و کمک رسانی به مردم و درجهت مبارزه با بیماری کرونا، مقرر شد با مشارکت دو وزارتخانه علوم و بهداشت، پویش دانشجویی مقابله با کرونا در دانشگاه‌های سراسر کشور راه‌اندازی شود.

این پویش ملی و دانشجویی با نام # زندگی دست یاریگر توست با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک‌رسانی برای شکست بیماری کرونا شکل گرفته است.

با توجه به فراخوان " پویش دانشجویی مقابله با کرونا"، سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب برای مشارکت در این پویش ملی راه‌اندازی شد و از این پس دانشجویان می‌توانند با مراجعه به لینک http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona نسبت به ثبت‌نام در این پویش ملی اقدام کنند.

بر این اساس از کنشگران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها اعم از مجموعه‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی، معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی، استادان مشاور فرهنگی و کارشناسان فرهنگی که همواره همراه حرکت فرهنگی دانشگاه‌ها هستند دعوت می‌شود تا با پیوستن به این پویش بزرگ در ریشه کنی این بیماری مؤثر باشند.

کد خبر 413405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.