نصب مجسمه‌های هنری در شهر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از نصب مجسمه‌های هنری در آستانه نوروز خبر داد و گفت: مدیریت شهری به جهت فضاسازی مناسب در شهر همچون سال‌های گذشته تلاش کرده تا از تمام ظرفیت‌ها از جمله دانشگاه‌ها و مراکز هنری استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در مراسم تجلیل از هنرمندان شرکت کننده در سمپوزیوم مجسمه سازی اصفهان، اظهار کرد: سمپوزیوم مجسمه‌سازی از تاریخ سوم تا سیزدهم اسفندماه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شد و این هنرمندان با استفاده از آهن‌آلات بازیافتی آثار هنری ماندگاری خلق کردند تا پس از نصب به صورت دائمی به مجموعه مجسمه‌های شهری اصفهان اضافه شود.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان به جهت فضاسازی مناسب در شهر همچون سال‌های گذشته تلاش کرده تا از تمام ظرفیت‌ها از جمله دانشگاه‌ها و مراکز هنری استفاده کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به حضور هنر مندان از نقاط مختلف کشور گفت: حضور هنرمندان در کنار یکدیگر نه تنها باعث هم افزایی شد، بلکه باعث ایجاد رقابت و خلاقیت بیشتر در ارائه آثار هنری شده است.

وی با قدردانی از حضور هنرمندان سرشناس در این سمپوزیوم، گفت: اصفهان در تمام زمینه‌های هنری از جمله هنرهای تجسمی، موسیقی، فیلم، نقاشی و بسیاری از رشته‌های هنری دیگر سرآمد بوده و حضور هنرمندان توانمند و خلاق در این سمپوزیوم برای ما ارزشمند است.

امیری عنوان کرد: این سمپوزیوم در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه شهری و به وجود آوردن فرصت خلق آثار هنری مبتنی بر دانش، تجربه و هنر برگزار شد.

وی افزود: در این سمپوزیوم ۱۱ هنرمند از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران خراسان‌جنوبی و کرمان گردهم آمدند تا طرح‌های ویژه خود را برای این سمپوزیوم ارائه کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده بود مراسم شایسته‌ای جهت اختتامیه این جشنواره با حضور همه مدیران شهری و هنرمندان اصفهانی برگزار شود و از تلاش‌ها و زحمات هنرمندان در این سمپوزیوم به صورت رسمی‌تر تقدیر و تجلیل به عمل آید.

کد خبر 413399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.