لیگ ویروسی/ استوکس باید برگردد

برگزاری مسابقات لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما با وجود شیوع کرونا ویروس هنوز تیم‌ها به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

‌مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۱۴ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "نه هپاتیت دارم نه کرونا" به اظهارات کریستین اوساگونا پرداخت، بازیکنی داستان پرونده پزشکی او بیش از گلزنی هایش مطرح است و هر روز شایعات جدیدی مبنی بر مشکلات پزشکی او وجود دارد.

"گل" با عنوان"لیگ ویروسی" به تعلیق مسابقات لیگ برتر تا زمان نامعلوم پرداخت، تعلیقی که تا کروناویروس شیوع پیدا می‌کند ادامه دارد، این در حالی است که سهیل مهدی اعلام کرده است احتمالاً لیگ از ۱۳ فروردین سال آینده از سر گرفته شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استوکس باید برگردد" به اظهارات انصاری فرد بعد از حواشی حوالی آنتونی استوکس و دستگیری او پرداخت، حالا که لیگ نیز به تعویق افتاده است باید دید باشگاه پرسپولیس چه تدابیری برای بازگشت استوکس در نظر خواهد گرفت.

"هدف" با عنوان "کریم، تو دو شغله نیستی" به مسئولیت رسمی و جدید کریم باقری در تیم ملی پرداخت، این مربیگری در تیم ملی در حالی انجام می‌شود که باقری به طور همزمان در باشگاه پرسپولیس نیز حضور دارد و فقط برای بازی‌های تیم ملی نزد ملی‌پوشان و اسکوچیچ می‌رود.

"ایران ورزشی" با عنوان"لیگ هم تعطیل شود پیگیر حق سپاهان هستیم" به اظهارات تابش، عضو هئیت مدیره باشگاه سپاهان پرداخت، اظهاراتی که نشان می‌دهد تابش هنوز فکر و دغدغه‌ای به مانند مدیران دارد و هنوز می‌تواند به تیم سپاهان در زمینه‌های مدیریتی کمک کند.

"پیروزی" با عنوان"چرا سازمان لیگ در سطح روستا تصمیم می‌گیرد" به اظهارات کریم باقری در خصوص تصمیم‌گیری‌های ضعیف سازمان لیگ پرداخت، کسانی که هنوز نمی‌دانند لیگ را قبل از پایان سال برگزار می‌کنند یا لیگ تا ۱۳ فروردین سال آینده به تعویق می‌افتد.

"صدای سپاهان" با عنوان "بازگشت فرمانده ارشد نیروی هوایی سپاهان" به بازگشت کی‌روش اسنتلی به تمرینات سپاهان بعد از مصدومیت او پرداخت، کسی حالا با خیالت راحت می‌تواند به تمرین بپردازد تا آماده مسابقات لیگ برتر شود.

"سبز سبزم" با عنوان "این حرف‌ها چهره فوتبال را زشت می‌کند" بر علیه کسانی که نتایج لیگ را مهندسی شده می‌دانند انتقاد کرد و اعلام کرده است که صحبت‌هایی مبنی بر مهندسی لیگ را قبول ندارد.

کد خبر 413391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.