تخصیص ۲۵۰ هزار تومان برای هر معلول برای پیشگیری  از کرونا

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص و واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به حساب معلولان دارای ضایعه نخاعی، به منظور پیشگیری از کرونا خبر داد و گفت:⁩⁩⁩برای هر نفر از این معلولان، مبلغ ۲۵۰ هزارتومان جهت تهیه وسایل ضدعفونی کننده و بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا واریز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان بهزیستی کشور در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"دکتر «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص و واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به حساب معلولان دارای ضایعه نخاعی، همچنین معلولان شدید و خیلی شدیدی که وابسته به بستر هستند و درمنزل نگهداری می‌شوند به منظور پیشگیری از کرونا خبر داد و گفت:

⁩برای هر نفر از این معلولان، مبلغ ۲۵۰ هزارتومان جهت تهیه وسایل ضدعفونی کننده و بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا واریز شده است.

⁩بیش از ۴۷ هزار نفر در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی، جسمی وحرکتی، بیماران راونی مزمن و سالمندان سازمان بهزیستی نگهداری می‌شوند.

⁩در اولین جلسه شورای معاونان در خصوص پیشگیری از شیوع #کرونا نیز مقرر شد مبالغی به این مراکز اختصاص یابد.

⁩همچنین به منظور پیشگیری از #کرونا در شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری کودکان فاقد سرپرست و فاقد سرپرست مؤثر نیز در سراسر کشور مبالغی به حساب خیریه‌هایی که متولی نگهداری از آنها هستند جهت تهیه لوازم بهدشتی و ضدعفونی کننده واریز شد.

برای کمپ‌های نگهداری از افراد دارای اعتیاد علاوه بر ابلاغ دستورالعمل‌ها و توصیه‌هایی برای کمپ‌ها، مبالغی برای تهیه و استفاده از مواد ضد عفونی به منظورپیشگیری از شیوع ویروس کرونا اختصاص داده شده است.

⁩ اعتبار اختصاص یافته به این مراکز جمعاً بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال بود که در پرداختی‌های جدید نیز ۱۰۰ میلیارد ریال با مساعدت بنیاد مستضعفان به حساب افراد دارای معلولیت وابسته به بستر واریز شد.

در مجموع مبلغ ۱۲۸ میلیارد ریال برای جامعه هدف و مراکز در این زمینه اختصاص داده شده است. "

کد خبر 413373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.