به جای شرکت در مزایده اسپانسر شوید!

رئیس شاخه آکروژیم گفت:خانه ژیمناستیک تنها سالن ژیمناستیک در اصفهان است که با وسایل خارجی مجهز شده، در حال حاضر بخواهیم سالنی با این تجهیزات آماده کنیم بیش از دومیلیارد تومان باید هزینه شود.

علی نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت ژیمناستیک اصفهان، اظهار کرد: ژیمناستیک اصفهان مشکل خاصی ندارد، در هیئت کارمان را انجام می‌دهیم و نقص‌هایی وجود دارد. کسانی که مخالف هیئت هستند فقط آن نواقص را می‌بینند و به هشتاد درصد کار که با کیفیت خوبی انجام شده توجهی ندارند.

وی افزود: افرادی هستند که به جای همکاری با هیئت در رفع مشکلات و اصلاح نواقص بیشتر به دنبال حاشیه هستند. نواقص را خود ما می‌پذیریم و پیگیر برطرف کردن آن هستیم. در هیئت آئین نامه و چهارچوبی وجود دارد که کلیه برنامه ریزی ها بر اساس آن اجرا می‌شود.

رئیس شاخه آکروژیم کشور با بیان اینکه استان اصفهان همیشه در شاخه‌های مختلف مقام داشته است، خاطر نشان کرد: در گذشته فقط ژیمناستیک هنری را داشتیم که تنها فعالیت ما در آن بود، اما چند سالی است که در شاخه‌های دیگر مانند آکروژیم، ایروبیک، ریتمیک، ترامپولین و فور آل کار می‌کنیم.

نکویی اضافه کرد: چندسال است که اصفهان در شاخه آکروژیم کشور حرف اول را زده، ولی از نظر ژیمناستیک هنری نسبت به دیگر استان‌ها عقب است که بیشتر فعالیت می‌کنیم تا شاخه هنری را هم به سطح دیگر شاخه‌ها برسانیم.

وی در خصوص سطح مربیان و ورزشکاران ژیمناستیک اصفهانی، تصریح کرد: اصفهان تنها استانی است که بیشترین نفرات را در فدراسیون دارد. مربی‌های خوبی داریم، سال گذشته چند نفر از بانوان به عنوان مربیان بین المللی در یک دوره شرکت کردند و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند، در آقایان هم داور و مربی بین المللی داریم.

رئیس شاخه آکروژیم کشور با اشاره به اینکه از وزارت ورزش به کلیه اماکن ورزشی ابلاغ شده که سالن‌های ورزشی باید به بخش‌های خصوصی واگذار شود، گفت: برخی هیئت‌ها چندین سالن دارند و مشکلی با این موضوع ندارند، زیرا یک سالن برای هیئت می‌ماند، اما در هیئت ژیمناستیک اصفهان تنها یک سالن اختصاصی این رشته داریم که اگر به بخش خصوصی واگذار شود برای تمرینات قهرمانی به مشکل بر می‌خوریم.

نکویی ادامه داد: خانه ژیمناستیک تنها سالن در اصفهان است که با وسایل خارجی مجهز شده، در حال حاضر بخواهیم سالنی با این تجهیزات آماده کنیم بیش از دو میلیارد باید هزینه شود.

وی با بیان اینکه شخصی که در مزایده شرکت می‌کند برای در آمد زایی است، تاکید کرد: اگر کسی قصد کمک به هیئت را دارد می‌تواند اسپانسر یکی از تیم‌ها شود به جای اینکه در مزایده سالن شرکت کند!

رئیس شاخه آکروژیم افزود: کسی که سالن را در مزایده برنده می‌شود باید یک سانس آن را در اختیار هیئت قرار دهد و در بندی از قرار داد آمده که اگر هیئت به سانس‌های بیشتری احتیاج داشت باید همکاری شود و سانس‌های مورد نیاز به هیئت (موجر) داده شود. ما سانس‌های ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۴ تا ۸ بعد از ظهر را نیاز داریم که اگر در اختیارمان قرار دهند مشکلی نخواهیم داشت!

نکویی در خصوص کم شدن فعالیت مربیان با هیئت ژیمناستیک اصفهان، خاطر نشان کرد: هیئت اعلام همکاری می‌کند و با توجه به سوابق و مدارکی که فرد دارد وارد هیئت می‌شود و فعالیت خود را انجام می‌دهد، اما بعضی از افراد دوست ندارند همکاری کنند که به خودشان باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه برنامه هیئت طبق تقویم انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه و مسابقات به خاطر ویروس کرونا لغو شده که کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم. برای سال آینده هم برنامه‌های هیئت‌ها بر اساس تقویم فدراسیون برنامه ریزی خواهند کرد.

رئیس شاخه آکروژیم در رابطه با تیم داری سپاهان در ژیمناستیک، گفت: باشگاه سپاهان سال گذشته اسپانسر یکی از تیم‌های آکروژیم شد و مبلغی را برای کمک به هیئت می‌داد.

کد خبر 413340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.