کرونا شهرداری تهران را از رونق انداخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعطیلی برج میلاد و کاهش مسافران مترو، درآمد و منابع شهرداری را پایین آورده و این رویه ادامه‌دار، هر روز رونق در شهرداری تهران را کمتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مسجدجامعی در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسئله کرونا صرفاً پزشکی نیست و باید یک نگاه اجتماعی نیز به این موضوع داشته باشیم، اظهار کرد: مدیریت شهری برای مقابله با کرونا در حوزه خدمات شهری فعال است و با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا بسیار مهمتر از سیل، پلاسکو و زلزله بوده و افراد بیشتری را به خود درگیر می‌کند، توجه ویژه‌ای را می‌خواهد.

وی افزود: تعطیلی برج میلاد و کاهش مسافران مترو، درآمد و منابع شهرداری را پایین آورده و این رویه ادامه‌دار، هر روز رونق در شهرداری تهران را کمتر می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دقیقاً مشخص نیست که ۷۰ تا ۸۰ هزار راننده تاکسی و تعداد قابل توجهی نیروهای اتوبوسرانی و مترو که روزانه به بیش از یک میلیون مسافر خدمت‌رسانی می‌کنند، ایمنی لازم را برای برخورد با مسافران دارند یا نه.

وی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران نیز گزارشی از اقدامات خود در مقابله با شیوع کرونا را ارائه نکرده و ظاهراً این گزارش‌ها در اتاق‌های دربسته ارائه می‌شود؛ منتظرم تا به‌زودی گزارشی از این ستاد به اطلاع مردم و شورای شهر برسد.

مسجدجامعی با انتقاد از عدم توجه لازم به مدیریت بحران کرونا، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای روز گذشته با حضور تعدادی از سمن‌ها در یکی از مناطق شهرداری تهران درباره مقابله با ویروس کرونا برگزار شد که شهردار منطقه و مسئولان در این جلسه حضور پیدا نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تهران بیشترین تلفات را در بحران‌های مختلف به خود اختصاص داده، ادامه داد: ما می‌توانیم شش ماه دیگر لاله‌زار را بسازیم اما قطعاً جان آدم‌ها بسیار مهمتر و با ارزش‌تر است.

کد خبر 413334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.