ضد عفونی یکصد بوستان محله‌ای در سمنان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان گفت: هشت پارک، ۶۰ بوستان شهری و ۱۰۰ بوستان محله‌ای این شهر به صورت روزانه شست و شو و ضدعفونی می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید محمد قاسمی اظهار کرد: عملیات شستشو و ضدعفونی وسایل نصب شده در بوستان‌ها شامل وسایل بازی، وسایل ورزشی، آلاچیق‌ها و صندلی‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: سازمان فضای سبز شهرداری به منظور ارتقا سطح ایمنی، بهداشت عمومی، سلامت کودکان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با محلول مخصوص و آب تحت فشار وسایل بازی پلی‌اتیلن و مبلمان شهری را در سطح شهر شستشو و ضدعفونی می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان ادامه داد: آبخوری‌های غیر ضروری نیز پس از شستشو و ضد عفونی جمع آوری شد تا از گسترش بیماری جلوگیری شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: علاوه بر عملیات ضدعفونی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، این سازمان در زنده نگه داشتن و نگهداری فضای سبز و منظر شهری نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد و در حال حاضر هرس گل‌های رز و نصب برخی المان‌های شهری در حال انجام است.

وی گفت: رسیدگی فضاهای سبز سطح شهر و بوستان‌ها از جمله مهم‌ترین اقدام‌هایی است که در راستای زنده نگه داشتن و نگهداری فضای سبز توسط این سازمان به منظور افزایش بیشتر کیفیت، میزان تولید و همچنین زیبایی درون شهری در جهت بهره مندی بصری بیشتر شهروندان انجام می‌گیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 413333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.